miercuri, 22 ianuarie 2014

Sora mea:D


Sall la toti!
Eu cred ca multi din voi stiu ca eu am sora:D dar daca nu ati stiut acm ati aflat:D ea e mai mica decit mine are 8 ani adica aproape 9 :D simbata e ziua ei pe 25 ianuarie:D
Azi mama a fost in oras si a cumpara totul pentru ziua ei:D
Si a cumpara niste ceaiuri ca noi (eu cu mama) iubim ceaiurile...si a cumparat mama un ceai asa verde si c-am putin deoarece e foarte scump...e pentru a slabi si in general e bun de baut...sora mea stia ca e ceai :D dar eu am hotarit ca dc sa nu fac eu o gluma:D i-am spus ca acesta nu e ceai dar e marijuana:D si ea a spus ca nu nu te cred...:D si se duce la mama si intreaba daca acesta e ceai :D mama ii spune da e ceai :D vine si spune ca mama o spus ca e ceai:D dar eu iii spun nu ca mama te minciuneste dute si intreabo daca aceasta e marijuana:D ea nu vroia sa se duca:D si iata ca sa dus:D dar eu de la mn din camera auzeam totul:D si se duce ea la mama dar mama vb cu tata pe skype:D si intreaba - mama asta ii marijuana?:D tata o inceput sa se rida si mama tot:D si eu in camera mea tot ma prapadem de ris:D vine ea si se supara pe mn ca am minciunito:D axxaxa:D ei dar nui nimic i-a trecut ca nu e prima data:D
Cred ca cei care au surori sau frati mai mici o sa ma inteleaga:D eu cu sora mea mereu ma cert si apoi ma impac :D la noi asta e norm:D
Si iata asa o intrebare pentru voi:Ce cadouri de obicei daruti voi fratilor/surorilor de ziua lor?:D 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu