marți, 14 ianuarie 2014

De ce eu nu scriu niciodata pe blog despre coafuri?

Multi pe ask ma intreaba dc eu niciodata nu scriu despre niste coafuri care mi le fac sau pur si simplu despre cum imi aranjez parul.Stiti eu mai mult is cu ingrijirea parului dar eu foarte rar poate imi schimb coafura pentru ca mie asa mii lene sa fac ceva din parul meu si asa nu o fac cu dispozitie....probabil e de aceea ca la mn parul e pufos si putin crez si e greu sa faci ceva din el iata daca il indrepti pai da poti face multe dar asa nu.Multi imi spun ca Liliana uite ce par frumos ai dc nu il aranjez mai diferit....eu sa avut parul tau...:D stiti nu da doamne sa aveti parul meu:D mie desigur c aimi place parul meu dar drept nu asa cum e neindreptat.Si multi imi spun sa mi-l raresc...eu niciodata nu il voi rari deoarece mie imi place cum ii el eu il indrept eu cumpar diferite produse ca sa il indrept si parul sa nu se arda asa ca pina cind asa ma aranjeaza.Poate ca eu o sa incep sa mai fac ceva din parul meu dar singura credetima ca eu sa fac nu pot:D eu pot impleti si tot numai asa simplu si gata:D
Si daca a venit vorba de coafuri eu pot sa va dau un blogger din america,new york care face video despre diferite coafuri sum sa ti le faci ... eu m-am uitat la citeva video si mie mi-a placut numai ca la mn nu sa primit:D de aceea va dau si voua sa va uitati poate macar la voi sa primi:D
http://www.youtube.com/user/LuxyHair/videos
Si mai jos v-am pus citeva poze cu coafuri care mie imi plac:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu