duminică, 12 ianuarie 2014

nesquik:D

Privetik la toti:D
cum la voi?:D
In acest post eu am pus ce am mincat eu azi si in general asta e mincarea mea de obicei:D
Eu caro4 m-am gindit ca iarasi trebuie sa tin dieta:D
da eu dieta mai mult de 2 zile nu tin:D
si eu caro4 am cumparat filgneli de acesea de la nesquik ca sa le fca cu lapte si stiti eu cu dinsele ma tin toata ziua adica diminiata maninc de acestea si toata ziua mai mult nimic si realina nici nu mii foame...asa ii foarte bine:D ele kakbi au Calciu si sunt bune sa le maninci si te tii satula iata daca vreti sa slabiti cumparativa asa ceriale realina va spun ca o sa slabiti.Mincati numai diminiata si toata ziua nu o sa va fie foame.Eu nustiu daca la toti asa va fi dar eu kakbi nu maninc mult si pentru stomacul meu asta e normal:D dar voi vedeti:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu