duminică, 26 ianuarie 2014

Zi de nastere.sora.Dana

Buna la toti:D
Pozele acestea eu ieri trebuia sa le pun dar..:D nu am avut timp ieri si de aceea azi le-am pus:)
Iarna aceasta numai sarbatori:D ziua mamei,ziua bunicii,anul nou,craciunul,ziua surorii mele...:D eu deja m-am saturat:D si voi cred ca tot:D nustiu dc toti vreau sa pun poze de la zi de nastere parca doamne fereste ce va fi in ele:D nu a fost nimic neobisnuit am stat la masa cu Dana(cea mai buna prietena),fratele ei si mama ei adica nu am avut multi oaspeti, iarna ii frig si nici dispozitie nu ai:D nustiu dc:D iata de exemplu la mn la ziua mea de nastere mereu e mai vesel deoarece e vara e cald si anul trecut la mare am facuto asa classna<3 anul acesta la moscova o sa o fac cred ca:D dana tot o sa vina la moscova si va fi afighitelina<3
asa de mult astept vara...sa plec la moscova cu dana si sa facem toata ziua shopping <3 dar vara trebuie si examenele sa le dau asta ii tare leva....:(





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu