luni, 6 ianuarie 2014

Ziua de azi:D

Azi eu m-am sculat undeva la 10 am mincat,am mai stat la comp si apoi la mn a venit o fata.I-am facut niste poze dar cu greu am gasit unde sai fac deoarece unde traiesc eu ii tare leva adica acum cind nici nu ninge nici nui cald ii leva dar asa norm:D Eu asa crutaia m-am imbracat in scurta de toamna ca din casa mi se parea ca afara ii primavara:D dar am inghetat putin:D si am racit:( multumesc Tania pentru asta:D Am fost dupa ce am facut poze si am cumparat pismeti:D eu catare nu maninc pismeti  deja deoarece mi se face rau de la ei...inainte mincam in fiecare zi aproape si acum deja nu mi se poate si chiar mi se face rau si ma doare burta asa ca copii  va rog sa nu mai consumati pismeti deoarece e chimie tot mai bine mincati ceva natural:) Dupa ce am fost la magazin ne-am dus la mn acasa am facut video pe ask si tanea sa dus:D caro4 c-am asa a trecut ziua de azi:D sper ca cea de miine mai bine va trece:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu