sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Baiatul ideal:D

Eu de multe ori pe ask primesc intrebari de genu cum arata baiatul ideal pentru tine....:D eu nu raspund deoarece eu cred ca cu timpul imaginea baiatului ideal se va schimba:D dar acum citeva zile eu am inteles ca ea nu se va mai schimba si stiu precis cum va fi el:D
Deci voi scrie pe puncte:D
1.El trebuie sa fie serios dar in acelasi timp vesel:D adica sa stie cind trebuie sa fie serios si cind vesel:D
2.El trebuie sa aiba press asta ii abizatelina:D
3.El trebuie sa fie destept nu numai in carte dar si in viata
4.El trebuie sa iubeasca copii
5.El trebuie sa fie romantic
6.El trebuie sa ma sustina mereu
7.El trebuie sa aiba ochii caprui
8.El trebuie mereu sa imi spuna adevarul
9.El trebuie sa poata gati:D
10.El trebuie sa aiba inima buna.
 Cred ca multi din voi credeau ca idealul meu e Justin Bieber pai da el e ideal dar eu inteleg ca niciodata nu o sa il vad si ca el nu va putea sa fie mereu alaturi de persoana lui iubita deoarece va avea mereu concerte...eu nu asta imi doresc.
:D Dar oricum mie Justin imi place si imi va placea eu am crescut pe cintecele lui.:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu