luni, 27 ianuarie 2014

Un proiect nou:D

 Voi dupa denumire vati dat seama despre ce va merge vorba si eu stiu ca multi au asteptat un proiect nou si ma intrebau cind Liliana cind o sa faci proiecte noi?:D iata ca a venit si ziua cind fac:D
Stiind ca blog-ul meu il urmaresc fetele si baietii de la 10-18 ani eu m-am gindit ca la aceasta virsta voi aveti multe probleme mai ales la 14 ani eu stiu ca eu tot am avut 14 blinnn eu acm asa vb parca am acum 20:D eu am 15 ani dar kakbi pentru ai mei 15 ani sunt destul de echilibrata si stiu sa imi rezolv problemele stiu sa ies din situatii insa sunt fete/baieti care au probleme si nu stiu cu cn sa vb pentru ca acum e greu sa gasesti o persoana care te va asculta si despre prob. tale nu va sti toata scoala sau ...:D De aceea eu m-am gindit ca eu pot sa va ajut...iata de exemplu pe ask imi vin intrebari de genu "imi place de un baieat dar nustiu cum sa ii spun poti sa imi spui ce sa fac" ... eu la asa intrebari nu am rsp deoarece stiam ca o sa fac acest proiect si la fiecare o sa ii pot spune ce sa faca... voi nu trebuie sa va rusinati pentru ca nu e nimic de rusinat asa e virsta si eu asa am fost si sint:D am avut si eu asa ca imi placea de cnv  si nu ii scriam deoarece vroiam ca el sa scrie si el nu scria caro4...:D dar am inteles ce trebuie de facut si am iesit din asta....
Eu stiu ca acum multi se confrunta cu asa gen de probleme asa ca proiectul se va numi "Spune ce sa fac?"
voi imi scriti problema voastra pe ask sau pe odnok si eu rsp pe blog ce sa faceti desigur ca numele vostru eu nu o sa spun pe blog dar sa stiti voi fara anonim liber puteti sa intrebati nimeni nu va stii cine ma intrebat...
daca prob. e foarte personala imi scriti pe odnok si eu pe odnok va spun...nu trebuie sa va rusinati pur si simplu scriti si nici nu stiti poate eu o sa va ajut sau voi o sa imi scriti mie si o sa va stee mai bine...
Iata unde imi puteti scrie http://ask.fm/liliask1
http://www.odnoklassniki.ru/liliops
Sa stiti ca eu toate intrebarile o sa le citesc si o sa ma stradui pe blog la toate sa rsp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu