sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Ziua de azi+film:D

Buna la toti!:D
Azi eu m-am sculat la ora 10 am mincat si dupa m-am apucat sa citesc la istorie sa imi fac notite deoarece am foarte mult de invatat ca sa iau vre-un loc la olimpiada.Dupa am stat la comp si la vre-o 2 am iesit cu niste prietene sa ne primblam.C-am repede am venit acasa si tata se uita la un film хоббит нежданное путешествие filmul avea 3 ore si parea interesant de aceea am inceput sa ma uit si eu.Cesna finalu tare mo rupt 3 ore tu te uiti la un film la urma tu intelegi ca pedegeaba te-ai uitat pentru ca oricum finalul e cel mai interesant moment din tot filmul si cei care au facut filmu s-au gindit"haideti sa facem un film de 3 ore si toate 3 ore oamenii sa se uite la neponeatno ce si sa terminam filmu cu cel mai interesant si da peste un an sa apara filmul mai departe" eu cred ca c-am asa era logica lu acei care au facut filmul.Eu v-as sfatui sa  uitati la filmul acesta numai daca nu aveti ce face.....nustiu dc toti asa lauda acest film mie el nu mi-a placut nustiu poate continuarea care a iesit anul acesta sa fie mai interesant o sa vad...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu