miercuri, 8 ianuarie 2014

Ce cred eu despre stilul tau? #1

Dupa cum am spus am ales 1 poza din toate care au fost trimise si in acest post imi voi expune parerea si sfaturi.
Vreau sa spun ca mie imi place cum arata jeansul pe ea si in general eu ador jeansul.La acest outfit incaltamintea merge foarte bine dar eu as mai adauga la el si ceva bijuterii poate o bratara cu diferite culori ca sa arate totul mai frumos si sa nu fie doar alb si albastru dar asa in general e bine si ochelarii merg foarte bine.Mie nu imi place parul cum sta eu cred ca sa fost cu parul desprins si poate cret putin avea sa fie foarte,foarte frumos.
Acum voi la fel puteti sa va expuneti parerea sa spuneti ce va placut in stilul ei si ce nu la mn pe ask si eu o sa vad poate ca eu ceva nu am observat sau poate cineva are alta parere:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu