marți, 7 ianuarie 2014

Cum am petrecut eu Craciunul

Daca cinstit eu anul acesta nustiu dc dar Craciunul nu l-am petrecut ca in toti anii adica nustiu fara zapada parca nici nu e craciun.Pe la vre-o 12 au venit niste rude in ospetie am stat la masa poze nu am facut deoarece eu nu cred ca trebuia sa fac si mai ales ca ei nici nu au stat foarte multe deoarece se grabeau dupa asta eu cu tata ne-am pus sa ne uitam la filul despre care v-am spus mia jos,tata nu sa uitat pina la sfirsit deoarece el cu mama si cu sora mea ua plecat la bunica mea de la Heciul Vechi kakbi eu acolo am mai multe rude pentru ca la tata in familie erau 6 copii dintre care nana mea si nanul meu acum tot la Heciul Vechi traiesc si de aceea tata mereu de sarbatori placa si in satul lui natal,eu nu m-am dus deoarece pur si simplu nu am dispozitie dar catare mai bine m aduceam deoarece acasa eu tot nu am ce face:D acolo macar ma mai intilneam cu verisorii mei cu rudele dar deja....:D acus cred ca o sa ma mai uit la un film si o sa ma culc.Vreu portocale dar sau terminat:(trimetetimi pe skype niste portocale daca aveti:D:D:DD sutka:D dar ar fi classna ca sa poti prin skupe sa trimiti lucruri si ele sa apara pe masa l atine:D vapshe afighitelina ar fi:D poate cineva din voi va face asa ceva nici nu stii:D 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu