marți, 14 ianuarie 2014

Ce genuri de make up prefer eu:D


Eu nu sunt un expert un make up asa ca nu pot sa va invat ceva dar pot sa va spun ce imi place mie si poate voi o sa gasiti prin asta  ceva al vostru.O sa incep cu aceea ca eu nu iubesc make up care foarte tare se evidentiaza:D adica nu iubesc make up cu culori care bat la ochi ca de exemplu galben,rosu,albastru... la un machiaj zilnic ele dupa parerea mea nu se potrivesc.Mai mult ocazional la o nunta... Zilnic eu mai mult prefer sa ma dau pur si simplu cu rimel si gata:) adica pentru scoala eu cred ca asta e norm:) de exemplu daca vreau sa ies undeva pot sa ma dau si cu eyeliner sau cu creion negru sau cafeniu...eu nu iubesc foarte tare sa ma machiez:)
Mai jos v-am pus o poza cu un machiaj simplu dar foarte frumos si natural:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu