duminică, 5 ianuarie 2014

Scoala,examenul,frica

Salut la toti:D
Azi deja e 5 ianuarie si inca citeva zile si sa terminat vacanta noastra:(
Eu am spus ca toata vacanta o sa invat...dar ...stiti voi noi lasam asta pe ultimul plan:D mereu:D
Insa azi eu am zis ca gata trebuie sa mai repet sa mai citesc...si am chemato la mn pe Dana (cea mai buna prietena) pentru ca ea e cl. 10 si are niste teste niste carti care sunt pentru pregatire de examen si eu cred ca daca o sa rezolv si o sa invat din cartile celea pai o sa dau examenul bine.Cel mai mult eu ma tem de examenul de franceza deoarece eu franc. practic nu o stiu si mai ales ca la examen va fi sa scrim eseu si nu unu eu tot o sa ma ocum cu dana deoarece ea stie bine franc. si  cred ca o sa ma poata ajuta si pe mine.Azi eu toata ziua o sa invat si o sa fac un proect la mate care trebuia sa il fac cu Cristina timp de toata vacanta dar stiti cum...eu deja am cautat pe net ce imi trebuie am selectat inf. Cristina tot o sa mai selecteze ceva si  cred ca o sa facem noi ceva:DEu nustiu dc dar mereu cind ma culc seara imi aduc aminte ce trebuie sa fac si ce nu am facut si imi vine sa ma scol si sa fac dar diminiata cind ma trezesc asa sunt indiferenta dar azi eu am spus ca gata Liliana iti ajunge cit te-ai odihnit trebuie sa te apuci de carte si sa iti corectez toate notele de 8.Eu vreu foarte foarte tare sa dau examenele foarte bine si cred ca cel mai tare de ce ma tem eu sunt examenele.Mie mi se pare ca eu o sa pling cind o sa vad testul inaintea mea si stiu precis ca inima mea asa tare o sa se bata capet.Iata eu mereu cind ies pe scena de exemplu ca de anul nou sa spun cuv. de la sceneta asa ma tem sa nu uit ceva sau sa nu stau cum nu trebuie pentruca eu stiu ca am o responsabilitate si daca nu voi face cum trebuie o sa dezamagesc pe cineva.Unii sunt mai liberi fara grija dar eu nu eu mereu repet, citesc cuvintele celea si cind te cheama pe scena nstiu cum sa va pamuresc dar parca ti se pare ca inauntru la tine cineva face facul si tu parca nu ai aier....eu cred ca la examen va fi inca mai rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu