joi, 23 ianuarie 2014

Ziua de azi:D

Stiti atit de mult imi place cum e afara, asa frumos<3 si acum la fel ninge si pur si simplu e ceva minunat<3 ador cind ninge asa<3
azi am avut 7 lectii si le-am facut pe toate:D c-am leva:D dar cel mai bine ca miine am 5:D asta ii bine de tot:D Avem de facut un proect cu Cristina adica noi din decembrie trebuia sa-l incepet dar noi de azi lasam pe miine si inca nu l-am facut acus trebuie sa fac in photoshop foaia de titlu si a 2 pagina ca cristina se le scoata la printer simbata ca eu nu o sa ma pot duce cu ea ca e ziua surorii mele:D
Multi pe mn ma intreaba de press si de dieta...eu am scris aici pe blog ce exercitii fac adica am pus video iata aici http://beauty-lc.blogspot.com/2014/01/filmpresd.html
Si dieta e ca trebuie timp de o saptamina sa maninci numai hrisca eu cu mama am spus ca o sa incepem dieta dupa ziua lui Tania:D ca stiti voi:D tortik:D una alta:D dar eu am observat c aeu seara nu pot minca chiar si de anul nou,craciunul mereu trebuia sa mincam seara pe la vre-o 10 si eu nu mincam ca nu puteam:D asa sa deprins stomacul meu cred ca:D
si iata daca vreti sa slabiti incercati o saptamina sa mincati doar hrisca fara miine fara nimic eu pe net am citit despre aceasta dieta si multi au scris ca chiar ajuta:D asa ca o sa incerc si eu de luni:D si o sa va spun daca pe mn ma ajutat:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu