luni, 6 ianuarie 2014

Ajutorrrr:(

O sa fie foarte straniu daca eu o sa va rog sa ma ajutati sa gasesc o rochie pentru nunta?:D adica nu de mireasa dar eu voi fi vornicica la o nunta undeva primavara asta si trebuie sa imi cumpar rochie dar eu deloc nu ma pricep in rochii:D eu iata in asa rochie pot sa ma duc la nunta:D

Eu is pur si simplu 0 in rochii deoarece eu practic nu le port:D de aceea eu de pe acum vreau sa stiu ce sa cumpar ca atunci deja sa am rochia  pentru ca eu vreu sa imi cumpar de pe net si ea o sa vie intr-o luna undeva.De aceea eu va rog trimetetimi pe ask rochii de la diferite firme va spun deoadata sa nu fie lunga :D si vedeti poate gasiti ceva dupa stilul meu turbat:D eu cit am cautat am gasit una doar care sa imi placa si care sa mearga la nunta , iata aceasta

sper ca voi o sa gasiti ceva mai frumos si va rog trimeteti adresa direct de la firma iata asa
http://www.forever21.com/Product/Product.aspx?Br=F21&Category=bottom&ProductID=2072961055&VariantID=&recid=product_rr-_-78390508-_-72961055-_-173-_-2
ca daca ceva sa vad cit costa si sa pot da comanda:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu