duminică, 5 ianuarie 2014

...

Eu stiu ca eu foarte des pun pe blog filme dar eu aproape toata vacanta in fiecare zi ma uit la vre-o 2-3 filme pentru ca si eu si tatal meu suntem un fel de fani al filmelor asta e o boala:D filmofobia:D:D:D:D si ieri eu m-am uitat la un film care nu ma puteam hotari sa-l privesc se numeste Tелекинез filmul e putin strasnic adica pentru mn el a fost putin strasnic dar pentru altrii poate sa nu fie,in film joaca un adin sctritele mele preferate Chloe Moretz care a jucat si in filmul Пипец,Пипец 2 ambele filme mie mi-au placut si eu am fost convinsa ca si Tелекинез va fi un film bun dupa cum si este.Aceasta actrita a jucat foarte bine rolul de o fetita care mereu a fost in spate si care nu avea prieteni,viata ei era grea si nu ca la toti deoarece ea nu era ca toti...mai departe o sa va uitati si eu in partea dreapta a blogului o sa fac un sandaj(опрос) care din filmele despre care azi am scris va placut cel mai mult.
http://kinogo.net/653-telekinez-2013.html


Al doilea film se numeste Погнали si in acest film sa filmat Selena Gomez rolul ei nu a fost asa greu si ea a jucat destul de norm  in general filmul nu e prea reusit nu are sens si daca vreti pur si simplu sa va pierdeti timpul cu un film fara sens acesta e cel mai bun:D
http://kinogo.net/3268-pognali-2013.html


Al treilea film se numeste Остров везения e destul de hazliu nu as spune ca e cine stie e interesant dar de uitat se poate:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu