luni, 2 iunie 2014

Ziua de ieri&azi:D

Buna la toti!
Ieri dupa cum stiti am fost la nunta si voi toti azi diminiata ati inceput pe ask"Liliana cind pui pe blog pozele de la nunta","Vrem sa vedem cum ai fost imbracata"....
Pe ask desigur ca eu am pus citeva poze de la nunta doar cu mine insa acum pe blog eu pun si pozele in care sunt nu numai eu :D

Ador momentele cind apar pe pozele rudelor:D in pozitii foarte frumoase:D insa totul e din viata:D si cred ca multi din voi la fel adora aceste momente:D.Iata eu acum stau si ma gindesc "Oare ce vroiam sa fac eu in acel moment?:D"
Eu niciodata nu avea sa cred ca eu fac asa pasi mari cind merg:D caro4 gata ajunge sa comentez eu poza aceasta:D. Pe ask puteti voi sa mai spuneti ceva ce ati observat la mine in acea poza:D si o sa ne ridem impreuna:D iata rau ca nu am mai gasit eu la rude poze in care eu sa apar asa cista sluciaina:D
Deci mai pe scurt la nunta a fost destul de bine,mireasca si mirele au fost foarte frumosi,masa a fost normala insa muzica nu prea....
Eu acolo m-am intilnit cu verisorii mei ,am mai vorbit si dupa am mai dansat,ne-am pozat:D
M-am intors acasa la ora 2 si deoadata m-am culcat fara sa imi sterg machiajul si sa imi pieptan parul:D deoarece imi era asa de somn....
Azi eu trebuia sa plec la scoala insa nu am plecat deoarece nu eram in stare:D
Iata cam asa a trecut ziua de ieri&azi.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu