marți, 17 iunie 2014

Fotosesie/studio|VR

Buna la toti!
In acest post am pus pozele de la fotosesia care a avut loc pe 15 iunie in parcul "Andries" din Balti.
Majoritatea pozelor facute de Viktor Reznikov (http://www.odnoklassniki.ru/victorreznikov) mi-au placut foarte mult si calitatea la poze e buna cind le pui pe OK si in general pe orice retea de socializare ele vor fi frumoase si calitative.Mi-a placut modul in care el lucreaza si este un baiat destul de talentat care depune foarte multa munca pentru a redacta poza in asa fel ca ea sa fie frumoasa.Cu siguranta ca asta nu e ultima fotosesie care mi-a facut acest fotograf deoarece dupa cum v-am spus mi-au placut foarte mult pozele.Daca cineva din voi intradevar doreste niste fotografii extraordinare la un pret real pai puteti sa imi scrieti mie pe ODNOK sau lui Victor si el o sa va spuna la ce pret e totul.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu