marți, 17 iunie 2014

My life #2

Dupa cum stiti eu am un proiect pe blog care poarta denumirea de "My life".In asa posturi eu raspund la intrebari legate de viata mea care voi le dati pe ask.fm.
"My life #1" ---> http://beauty-lc.blogspot.com/2014/04/my-life-1.html

1.ce planuri ai de viitor, adica in ce profesie te vezi?
Am multe planuri,dar nu cred ca voi putea realiza tot ce mi-am propus.Intrebarea cu profesia inca este pentru mine foarte grea deoarece nu m-am hotarit si cred ca mai am nevoie de putin timp pentru a putea raspunde la ea concret.Sper ca pina la sfirsit de vara sa ajung la o decizie.:)

2.
Plingi des?Esti sentimentala?Nu pling des deoarece nu am un motiv atit de mare pentru a plinge,dar de felul meu sunt destul de sentimentala insa acum in ultimul timp am observat ac m-am schimbat si nu mai sunt asa.

3.
Ai vrut vreodata sa mori ?Nu.Eu sunt un om pozitiv si optimist de aceea niciodata nu am vrut sa mor.Au fost momente cind am vrut sa uit ceva,dar sa mor nu am vrut niciodata.

4.
cum ai vrea sa fie familia pe care tio vei crea?O intrebare foarte buna.Chiar daca eu acum sunt la o virsta destul de frageda si posibil ca acum eu nu prea inteleg cum sa conduc o familie sau ceva de genu,dar gindul ca o voi avea cindva mereu persista.In primul rind eu vreau ca familia pe care o voi construi alaturi de persoana iubita sa fie una unita,fara minciuni si fara injurarti si maltratare.Sa nu ducem lipsa de ceva si mereu sa ne intelegem bine.

5.
La ce visai cind erai mica?Cred ca cel mai mare vis al meu a fost sa devin cintareata:D deoarece eu ma uitam pe atunci la Hannah Montana si urmarind modul ei de viata eu credeam ca e ceva frumos si asa o viata e ideala.A da si am uitata sa va spun ca mama imi povestea ca cind eram mica cintam prin casa imbracata in hainele bunicii:D....mdea :D copiii....:D

6.
Cum te numesc parintii acasa? cum esti dezmierdata? ai porecle?Parintii cind ma dezmiarda imi spun Liliancik,dar de obicei ma numesc Liliana:).

Am raspuns doar la 6 intrebari deoarece doar acestea mi-au parut interesante.:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu