sâmbătă, 7 iunie 2014

Cumparaturi.Produse cosmetice(Bourjois Paris,L'OREAL Paris,Max Factor).

Buna la toti!
Eu am hotarit sa va pun azi citeva din cumparaturile cosmetice care le-am facut saptamina trecuta si o sa va spun daca imi place calitatea lor.
Fonul de ten este de la firma "Bourjois Paris" si a costat destul de normal:D eu nu tin minte precis,dar stiu ca mai mult de 200 de lei asa ca calitatea e destul de buna si se tine pe fata mai mult de o zi.Eu foarte greu gasesc fon de ten pentru culoarea pielii mele insa acesta este pur si simplu perfect pentru mine si este exact culoarea mea.Eu l-am cumparat din Elite 2 si vreau sa va spun ca mi-a placut foarte mult faptul ca vinzatoarea era cinstita si imi spunea in fata ca iata acesta nu e pentru tine sau ca nu iti sta,nu e culoarea ta si incerca sa imi gaseasca culoarea care se potriveste si facea asta cu placere nu cum altele....Tot din Elite 2 eu am cumparat si un rimel de la firma "L'OREAL Paris" si acest rimel este pentru a face genele mai lungi si mai dese si intradevar le face.El costa 180 lei daca nu ma gresesc si nu e atit de mult pentru un rimel calitativ.
Al treilea produs cosmetic este cumparat din magazinul Л'Этуаль care se afla in Moscova si acest ruj este de la firma "Max Factor" in culoarea Pink 825.Imi place foarte tare rujul si culoarea lui si in general totul:D
Acestea au fost toate produsele despre care am vrut sa va scriu si sper ca pe cineva a ajutat acest post deoarece stiu ca sunt fete care cauta rimel care face genele dese si lungi asa ca poftim daca sunteti din Balti intrati in Elite 2  si acolo veti putea gasi aceste produse:)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu