duminică, 22 iunie 2014

+2 filme COSMOS ❤

Salut la toti!
Ieri eu de tare ce nu am avut ce face mi-am cumparat un pachet sa seminte si am inceput sa caut niste filme interesante 2014.Primul care l-am privit se numeste "Смешанные" e comedie si atit de mult am ris la acest film ca deja plingeam:D.Daca vreti sa va ridicati dispozitia sau cautati o comedie buna eu va recomand acest film si mai ales ca calitatea e bunisoara.
Iata unde il puteti privi ---> http://kinogo.net/4869-smeshannye-2014.html



Trailer:

Al doilea film deja nu e comedie ,dar e la fel de captivant si interesant si se numeste "13-й район: Кирпичные особняки".In acest film a jucat Paul Walker D-zeu sa-l ierte.A fost un actor foarte bun si un om talentat si eu ca un mare fan al filmului "Furios si Iute" adica "Форсаж" m-am intristat foarte mult cind am auzit ca Paul murit deoarece fara el acest film nu va mai fi la fel.13-й район e ultimul film in care sa filmat Walker si care a demonstrat inca odata cit de bun este si ce actor a pierdut aceasta lume.
Iata unde puteti privi filmul in calitate buna --> 
http://kinogo.net/4789-13-rayon-3-kirpichnye-osobnyakiev-2014.html



Trailer:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu