sâmbătă, 14 iunie 2014

Ce incaltaminte e la moda vara aceasta?


Salut la toti!
Eu pina acum va puneam pe blog doar hainele care sunt in moda vara aceasta,dar acum o sa va pun incaltamintea care e in moda.Cred ca in primul rind sunt "Converse" deoarece ele au ani de cind nu ies din moda asa ca fara nici o grija puteti cumpara Converse.


Am mai observat eu ca in moda sunt si ghetele care au platforma groasa.Multe firme populare (Stradivarius,Bershka,Pull&Bear...) produc asa tip de ghete.

Pe linga ghete mai sunt in moda un fel de sandale care eu niciodata in viata nu avea sa le port:D insa in America bloggerii chiar le poarta:D.


Inca o pereche de sandale care au cucerit tumblr adunind mii de laikuri sunt la fel de la firma TOPSHOP si mie ele chiar mi-au placut<3


Iata cam asa incaltaminte e acum in moda si nustiu cum voi,dar eu prefer mai mult ghetele decit sandalele celea roz:D.Niciodata sa nu va uitati la moda deoarece de multe ori ea e putin stranie.Cel mai bine e sa cumperi ceea ce iti place si in ce iti este confortabil:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu