joi, 26 iunie 2014

Cit adevar intr-un film))

Ieri am privit un film care se numeste "Justin Bieber:Believe" si vreau sa va spun ca el intradevar are acolo multa dreptatea de aceea eu recomand acest film la toti.Mi-a placut foarte mult cum el a spus:"Cind te ridici,toti asteapta caderea ta" asta e pur adevar si la ce nivel sa ridicat el si cine a devenit arata cit e de tare si eu nu stiu daca am mai vazut vre-un om care sa fie asa cum el.Voi va dati seama ca el nu poate sa se duca singur pina la magazin sa cumpere o inghetata, el nu are o viata normala si toti mereu il pozeaza si nu ii da pace.Cred ca nimeni nu ar putea rezista asa cum rezista el.... .Pe linga multime de fani el are si oameni care mereu il critica si il injura si il scoate din sarite.Au fost momente cind el nu a putut sa taca si s-a revoltat deoarece e om ca toti oamnei,are si el inima si suflet https://www.youtube.com/watch?v=4Ep8hUfS47I .Eu chiar nu inteleg oamenii care mereu sunt negativi si mereu spun ceva urit despre o persoana pe care nu o cunosc,asa oameni sunt,sunt,eu nici nu gasesc cuvint ca sa va spun cine sunt ei... .Acest film cred ca ma invatat sa nu trag atentie parerilor negative si sa fac mereu ceea ce eu vreau si ceea ce cred eu ca este corect.Eu pot sa va spun doar sa fiti in primul rind oamnei,nu animale cum sunt unii si niciodata sa nu judecati o persoana pe care nu o cunosteti.De ce multi cred ca daca Justin are multi bani si popularitate viata lui e ideala? despre care viata ideala poate merge vorba cind nu ai libertate? cind mereu trebuie sa fii primul si cind mereu toti asteapta ceva de la tine? Nu stiu cum voua,dar mie serios imi este jale de el....eu am plins la acest film.... .Sper sa intelegeti si voi ce a vrut sa spuna Justin prin acest film si de azi inainte sa fiti mai buni cu cei din jur si sa aveti opinie proprie.❤
Iata unde puteti privi acest film ---> https://www.youtube.com/watch?v=mA7cOXG7Xsw#_=_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu