vineri, 27 iunie 2014

Ziua de azi.

Buna la toti!
Azi ca de obicei m-am trezit pe la vre-o ora 12 si ca de obicei am mincat si am stat la pc,nimic neobisnuit.Adica a fost si ceva neobisnuit:D mi-am spalat dintii cu sare:D am vrut sa vad daca intradevar merge si chiar devin albi,dar vreau sa va spun ca mai mult eu niciodata  nu ii mai spal cu sare deoarece... nu vreau sa va spun ce senzatii ai deoarece e greu de descris asta:D.Pe la orele 16 am plecat sa ii fac fotosesie unei prietene si dupa am plecat la magazin si deja acasa.Am redactat citeva poze si m-am dus sa mai vb cu mama despre scoala si ce voi face mai departe adica unde voi pleca sa invat.Mama vrea sa ma duca sa inval la Moscova,dar dupa cum stiti  acum e cam complicat cu asta deoarece vedeti ca Moldova e pe cale de a intra in UE si asta duce la ceea ca sa plecam in Rusia doar cu viza.Tata vad ca nu prea isi face griji de asta de aceea cred ca nici eu nu ar trebui,dar oricum daca va fi cu viza pai va fi mai greu pentru toti care au un loc de munca in Rusia.Nu vreau sa incep acum cu politica deoarece nu ma cred un mare politician,dar din cele spuse am inteles ca tarile care doresc sa intre in UE (Ucraina,Gruzia,Moldova) nu inteleg ca daca ele vor intra pai productia din tari ca sa o aduca pe piata din UE o sa trebuiasca sa plateasca insa ca UE sa aduca productia in aceste tari nu va plati nimic:).De aici puteti sa va faceti concluzie....
Mia placut mult cum a spus V.Putin:D https://www.youtube.com/watch?v=UOsI6iyxZxY si principalul ca e corect spus:D Germania nu doreste gaz,nu doreste sa dezvolte energia nucleaza:D atunci cu ce se vor incalzi?cu lemne? dar lemnele de unde le vor lua? din Siberia:D si tot la Rusia ajunge:D.Multi spun ca rusii sunt rai si nu stiu ce,dar haideti sa ne gindim cine a inceput cele 2 razboaie mondiale? Germania:) si cine le-a sfirsit? Rusia.Rusia mereu a vrut pace deoarece e o tara bogata si ea nu are nevoie sa se certe cu cineva insa alte tari sunt invidioase si mai ales America:).Cred ca aici o sa sfirsesc acest post deoarece nu vreau sa va impun parerea mea si cred ca fiecare are opinia sa in legatura cu intrarea in UE si aici nu hotarim noi asta,dar cei de sus asa ca nu vad care e pontul sa ne certam si sa cautam vinovatul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu