joi, 12 iunie 2014

Cum sa slabesti?

Buna la toti!
Am hotarit azi din nou sa va spun cum sa slabesti,cum slabesc eu si ce maninc ca sa nu adun kg.
Acum vara e foarte usor de slabit deoarece avem atitea fructe si legume de la care putem lua vitamine si tot de ce are nevoie organismul nostru.Cea mai simpla modalitate de a slabi e sa maninci de 3 ori pe zi,dar de fiecare data portia sa fie mica.De obicei vara eu imi fac salata din castraveti si rosii,fara ulei.Incercati o saptamina sa mincati numai salata si sa beti multa apa.Mereu puneti in frigider o garafa mica cu apa potabila si cind va duceti undeva sa va plimbati... sa beti apa deoarece in asa mod cu siguranta ca veti slabi:).Pe linga o alimentatie stricta trebuie sa va ocupati cu sportul.Eu de exemplu alerg in fiecare seara deoarece ziua e foarte cald si nu v-as sfatui sa alergati ziua.Cel mai bine e diminiata sau seara si sa nu uitati de garafa cu apa care trebuie mereu sa fie linga voi:D.Inainte de a incepe a fugi e bine sa beti un pahar cu apa si dupa fiecare 1-2 mii de metri sa mai beti cite putin.Cred ca sfaturile mele o sa va ajute si mai rar sa mincati inghetata deoarece ea are destul de multe calorii si daca cinstit eu vara cind vreau sa slabesc, cu greu,cu foarte mult greu ma aptin sa nu maninc ingheatata.
Daca nu stiti ce e bine si ce nu e bine sa mincati daca doriti sa slabiti pur si simplu uitativa pe net cite calorii au toate produsele alimentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu