sâmbătă, 21 iunie 2014

Ce mai nou la mine))

Buna la toti!
Ieri a fost balul de absolvire a cl. a 12 si eu cu Dana si mama ei si mama mea am fost prezente la acest eveniment frumos:D.Mi-a placut muzica si in general a fost interesant si bine organizat:).Tot ieri eu am inceput din nou sa desenez.Eu pina acum nu prea desenam deoarece nu vroiam si asta nu imi aducea nici o placere insa ieri nu stiu ce a dat peste mine si am inceput din nou:D.Desenele sunt destul de simple asa ca nu e nimic neobisnuit:D.Azi dimineaza pe la vre-o ora 8 sau 9 eu am hotarit sa mai intru pe Bershka si sa mai vad ce haine au aparut.Cind ma uit eu acolo peste tot reduceri de 50%:D.Desigur ca nu am putut sa inchid ochii de aceea mi-am comandat citeva haine:D chiar daca ele mie nu tare imi trebuiesc,dar cu reducere se poate de cumparat:D.Daca am dat eu peste asa o zi norocoasa am intrat si pe Stradivarius:D si acolo la fel reduceri:D si normal ca eu iarasi nu am putut sa ma abtin si mi-am comandat o pereche de ochelari si de ghete:D.Cred ca hainele o sa mi le aduca deja tat cind va veni acasa si mai exacte pe la ziua mea,poate putin mai degraba)).



 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu