marți, 17 iunie 2014

босиком по городу & Годзилла

Salut la toti!
Saptamina trecuta eu am privit 2 filme 2014 care sunt foarte interesante ambele.
Primul este "босиком по городу" care e un film romantic si care intradevar trebuie vizionat deoarece e foarte simplu,dar in acelasi timp e placut.Merge vorba despre o femeie si un barbat care aveau o viata destul de grea si iata ca ei s-au cunoscut.Nu vreau sa va spun cum si unde si ce a fost mai departe deoarece vreau ca voi singuri sa va uitati si sa intelegeti totul.
Iata unde puteti privi filmul --> http://filmix.net/dramy/86541-bosikom-barefoot-2014.html

Trailer in rusă))


Al doilea film vizionat e "Годзилла" si e foarte,foarte interesant deoarece e actiune mereu,iar mie imi plac asa filme de aceea cei care la fel le adora asteptati pina va aparea calitatea buna la film si dupa uitativa deoarece eu l-am privit in calitatea rea si nu e aceea ca cind il privesti in calitatea HD:)
Iata unde il puteti privi in calitatea nu foarte buna --> http://kinogo.net/4079-godzillas-2014.html

Trailer in rusă))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu