miercuri, 11 iunie 2014

Ultimul examen.

Salut la toti!
Azi de dimineaza eu am fost la consultatii deoarece miine am examen la limba franceza si am mai scris niste eseie,am mai repetat gramatica si acus iarasi mai scriu citeva eseie deoarece vreau sa dau exemenul pe cel putin nota 8:).Tot miine trebuie sa scrim cerere daca raminem in liceu si la ce profil....
Eu inca nu ma pot hotari daca ramin sa nu asa ca trebuie sa mai vb cu parinti si sa hotarim impreuna.Multi spun ca la colegiu e mai bine,altii spun ca la liceu.Eu cred ca totusi la liceu e mai bine,dar asta e pur parerea mea.Daca voi ramine sau ma voi duce la un alt liceu din Balti sau Chisinau cred ca la profilul "uman" deoarece mai mult imi place istoria decit matematica si pe linga franceza eu vreau sa stiu si engleza deoarece dupa parerea mea e un foarte mare + cunoasterea mai multor limbi si mai ales ca acum eng. e pestetot:).
Deja miine cred ca o sa va spun ce am hotarit,dar pina cind cei care sunteti din Chisinau scrieti-mi pe ask.fm niste liceie de acolo care sunt bune.:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu