joi, 19 iunie 2014

Planurile mele pentru aceasta vara?

Salut la toti!
Multi ma roaga sa scriu pe blog despre planurile mele pentru aceasta vara si daca sa vorbim serios eu nu prea mi-am facut planuri pe vara aceasta deoarece ma gindeam ca am examene si ca dupa ce ele vor trece sa imi fac deja planuri.Iata ca au trecut 7 zile dupa ce am dat ultimul examen si eu tot nu mi-am facut un plan.Nu stiu de ce,dar mi se pare ca vara aceasta nu va fi ca vara trecuta,nu va fi asa interesanta si neuitata.Multi isi gasesc ceva ocupatii vara insa eu nici macar nu mi-am dat interes ca sa caut ceva cu ce sa ma ocup toata vara in afara de poze si tot ce e legat de ele.Am vrut eu sa ma duc sa imi caut un serviciu pe 2 luni,dar parintii nu imi permit si mai ales ca nimeni nu o sa ma primeasca deoarece am 15 ani adica aproape 16:D.Iata eu sunt asa om care nu iubeste sa se odihneasca la mare si cred ca cei care au citit blog-ul meu vechi vara trecuta stiu ca eu nu iubesc sa ma bronzez si ca eu nu pot inota:D.Vara perfecta pentru mine ar fi ca eu sa calatoresc in diferite tari,orase,dar ca sa stau la soare si sa nu fac nimic e pur si simplu dupa parerea mea pirdere de timp.Stiu ca multi nu vor fi de acord cu mine deoarece majoritatea moldovenilor iubesc vara sa plece la mare,dar iata eu nu.Eu invidiez foarte mult oamenii care locuiesc in Los Angeles  deoarece acolo tinerii intradevar stiu ce e aia distractie si ei stiu a trai din plin viata si la ei e o atmosfera mai diferita de a noastra asa ca haideti vara aceasta sa ne ducem in Los Angeles sau in RIO :D . 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu