duminică, 29 iunie 2014

Teen Wolf

Salut la toti!
De ieri eu am inceput sa ma uit la un serial care se numeste "Teen Wolf".De obicei eu nu ma uit la asa tip de seriale,dar nu stiu de ce am hotarit sa incep sa-l privesc pe acesta.Chiar din prima serie eu am inteles ca o sa imi placa si ca e foarte interesant.Azi am terminat de privit 1 sezon si vreau deja sa il privesc si pe al doilea.Au fost si serii strasnice,dar nu chiar foarte tare insa oricum daca nu iubiti asa ceva mai bine sa nu il priviti.Eu tot nu prea iubesc filmele strasnice,dar acesta nu stiu cum parca nu tare ma speriat deoarece eu filmele cu vampiri sau cu оборотень le priveam fara frica.Din vina ca am inceput sa ma uit la acest serial eu ieri nu am pus pe blog.Voi cred ca ati observat ca eu mereu cind gasesc un serial interesant pai rar pun pe blog.Eu in 2 zile am privit un sezon:D si pe linga asta 1 film si inca 8 serii din alt serial:D.Acum eu vreu sa ma uit la sezonu 2 macar 2 serii si  sa ma culc asa ca noapte buna la toti:*<3
Iata unde puteti privi serialul --> http://seasonvar.ru/serial-2508-Volchonok-1-season.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu