joi, 26 iunie 2014

GATA,AJUNGE!

Buna la toti!
Traim in asa o tara plina de oameni care nu isi pot tine parerea pentru ei si care mereu stiu numai a jigni persoane,care au doar invidie si nimic bun si pretios in ei.Imi este rusine ca m-am nascut in asa o tara si bravo celor care pleaca de aici.Poate ca asta nu suna chiar patriotic,dar nu e pe asta principalu ca asta e adevarul.Nu stiu de cind a inceput aceasta moda de a spune "Bieber e LOH" si eu tot incerc sa inteleg dc e loh si tot nu pot gasi un argument.Dupa cite stiu eu doar oamenii debili care nu judeca pot spune ceva ce nu e real.Iata serios cum poti spune ceva fara ca sa argumentezi?
"Bieber e LOH" deja nu e in moda sa spui.... asta arata cit de gopnic si cit de fara logica esti.Daca nu iti place persoana data pur si simplu nu jigni pe cineva care o are ca idol si ca cineva de la care poti lua exemplu.Ca si fiecare om el a facut greseli,a fumat ce nu trebuia,a mers la volan in stare de ebrietate... dar oare oamenii de rind nu fac asta?
Pe linga tot ce am enumerat mai sus el a facut si ceva ce nu toti oamenii o fac.A daruit unei fetite citeva clipe de fericire nu prin bani,dar prin felul lui de a bucura oamenii prin prezenta lui,prin iubirea lui care o transmite si desigur ca prin suflet.Bieber a dat citeva clipe de fericire nu numai unui copil,dar la mai multi.Daca cineva din cei care il numesc LOH a facut atit bine unor copii bolnavi pai eu nu stiu... .
Vreau sa ajunga la voi ideea ca GATA,AJUNGE sa judecati oamenii si sa ii jigniti numai pentru ca ei il vad pe Bieber asa cum este el.Terminati atita sa va credeti mai buni cind de fapt sunteti nimeni pe linga aceasta persoana.Eu vreau ca fiecare din cei care sunt de acord cu mine sa scrie pe ask sau pe odnok la status"Il respect pe Bieber pentru tot ce face" si dupa sa imi trimiteti mie pe odnok sau pe ask si eu o sa va pun like deoarece merita.Haideti sa facem ceva ca oamenii sa inteleaga ca Justin nu e asa cum spun toti gopnicii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu