sâmbătă, 31 mai 2014

Ziua de azi.Ziua copiilor:)

Salut la toti!
La noi azi a fost un concert cu ocazia unei sarbatori internationale de "Ziua copiilor".
Desigur ca acest concert trebuia sa fie miine pe 1 iunie,insa asa s-a primit ca l-au facut astazi:)
Sora mea Tatiana a dansat azi prima data pe scena deoarece face parte din ansamblul de dansuri populare "Briulet" si e in gr. mica:)
Am vrut sa va pun video cum danseaza insa youtube a hotarit ca nu trebuie sa pun eu acel video:D
si acolo mi-a aparut ca eu trebuie sa astept 360 de min. pina se va incarca pe YT :| si principalu e ca acel video are 3 min :| fuck logic :|
Ziua de azi in general nu tare a fost interesanta si nici placuta deoarece la acel concert am vazut o persoana pe care mai bine nu o vedeam si care mi-a stricat toata dispozitia:),dar nu vreau sa va incarc cu ceva negativ de aceea o sa trecem la alt ceva:D.
Miine e o zi incarcata deoarece de diminiata trebuie sa ma duc la Balti sa imi cumpar pantofi nanti deoarece eu cu mama m-am gindit si am ajuns la concluzia ca la hainele care le-am cumparat pentru nunta mie imi trebuie pantofi nanti:D mdea:D eu daca cinstit nu prea pot merge pe nant si mai ales ca la nunta o sa trebuiasca sa dansez si sa fac chef  si eu cum nici a dansa normal nu pot pai in tufle nante va fi ceva strasnic:D da macar o sa fiu frumoasa:D.Tot miine trebuie sa plec sa imi faca coafura si machiaj dupa care trebuie sa plec la o fotosesie adica un fotograf sa imi faca poze asta doar daca va fi miine timp frumos si nu va ploua:D
La ora 5-6 trebuie sa ma duc la nunta si eu idee nu am cum o sa ma scol  luni ca sa plec la consultatii:D
Mai pe scurt ii capetu:D
Dupa poze am pus un cintc care azi l-am ascultat si mi-a placut tare<3
Eu va doresc la toti miine o zi buna<3 si fiti cuminti<3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu