joi, 26 iunie 2014

Liliana Bucatar?:D

Buna la toti!:D
Ieri dupa ce am terminat de scris pe blog m-am dus si am facut mincare:D hahaahha:D da Liliana face mincare foarte "serioasa si grea":D.In general eu iubesc sa prepar ceva numai ca de multe ori nu se primeste chiar asa cum vreau eu:D si degustator e intodeuna sora mea:D si daca ceva ea inca e vie,asta da dovada de ceea ca mincarea mea o poti minca:D.Deci eu am preparat paste cu branza si toata familia mea a mincat si se simtiau parca bine:D inseamna ca eu totusi progresez:D.Dupa ce am facut EU mincare,m-am dus sa ma uit la 2 filme(care sunt ele o sa scriu in alt post) si la al 2 am plins deoarece nu am putut sa ma abtin... .Dupa ce am privit filmele m-am dus sa ma plimb cu o prietena si am avut norocul sa ne ducem acasa prin ploaie:D.Cred ca e bine ca ploua acum vara,dar pe mine asta ma enerveaza... .Stiti ce am aflta eu ieri?:D ca daca vreti sa aveti dintii albi trebuie sa vii spalati cu sare:D numai ca nu iodata deoarece cea iodata nu e buna si e chimie tot.... .Eu nu stiu daca aceasta metoda are efect,dar cred ca o sa incerc si incercati si voi.
Azi eu inca nu stiu ce o sa fac deoarece afara e noros si parca vad ca o sa ploaie.
Si inca ceva:) eu nu mai am nevoie de moderatori in grupa deoarece am deja 3 si cred ca ajunge de aceea va  rog sa nu imi mai scrieti mesaje pe asa tema(fara suparare))).
O zi buna la toti!<3






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu