miercuri, 25 iunie 2014

Ziua de azi.

Buna la toti!
De 2 zile eu nu am pus pe blog deoarece eram ocupata cu alt ceva,dar de azi inainte o sa pun cel putin cite un post pe zi.Azi eu m-am sculat la ora 12 :D si acum e deja ora 13:13 si eu inca nu am mincat nimic deoarece eu mi-am pus in gind sa maninc numai o data pe zi:D.Azi pe la ora 13 ma suna tata de pe skype mobil si a inceput sa se rida,dupa care ma intreaba pentru ce mie aitea haine:D.Eu deodata nu prea am inteles despre ce merge vorba,dar dupa mi-am adus aminte ca tata nu stia ca eu din nou am dat comanda de pe Bershka si cred ca ele deja au venit:D.Ma rid si eu si dupa ii spun ca era pe site reducere 50% si eu nu am putut sa nu imi comand ceva :D.Tata a inteles si a spus ca mi le plateste,dar alta data cind o sa mai comand ceva sa comand si pentru sora mea deoarece ea mititica tace si nu spune nimic... . Eu de mult avea ei sa ii comand,dar acolo haine pentru virsta ei nu sunt de aceea o sa trebuiasca sa caut pentru ea de pe alt site)).
Mai jos eu v-am pus hainele care le-am comandat de pe Bershka.Cred ca pina o sa vina tata o sa mai comand si ceva pentru sora mea.
Ieri mi-au spus notele de la examene si eu am:
10-l. franceza
8-l.romana
8-matematica
Eu cred ca e destul de norm)).
Ieri eu am inceput din nou sa ma ocup de grupa mea de pe odnok care e cu statusuri si am pus acolo 3 moderatori care zilnic o sa adauge statusuri,iar eu o sa mai fac poze cu "Suflet Singur" deoarece eu nu pot sa adaug si statusuri si sa fac si poze.Iata adresa de la grupa --> http://www.odnoklassniki.ru/stop20
O zi buna la toti!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu