luni, 21 aprilie 2014

Chanel.Prada

Salut la toti!
Azi eu nu aveam ce face si am hotarit sa desenez deoarece mie imi place sa pictez si nu mi se primeste rau de aceea a aparut asa o intrebare "ce sa desenez?" m-am gindit eu cit m-am gindit....am mai intrat pe youtube sa vad ce nou au mai pus bloggeri la care eu sunt abonata si nustiu cum am dat eu intimplator peste video a Ann Le {Anneorshine} 
Ann Le este un blogger din America care face diferite video creative de tip DIY unde ne invata ceva legat de design...mai jos o sa va  pun un video ca sa aveti idee despre ce merge vorba...
si iata ca la ea am gasit un video cum a facut un desen cu logo de la chanel si de la Prada....desigur ca la ea sa primit de 1000000 ori mai frumos ca la mn.....eu am facut asa simplu....simplu de tot...dar cind o sa plec la Balti precis ca o sa imi cumpar o foaie mare si o sa fac fiz asa ca la Ann Le....
Mai jos v-am pus poze cu desenele care le-am facut eu ....sunt foarte simple si e doar logo....





DIY CHANEL Floral Art {Rose Painting} by ANNEORSHINE

DIY Gossip Girl PRADA Wall Art xoxo ANNEORSHINE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu