marți, 22 aprilie 2014

Miranda Kerr pentru H&M

Nu stiu daca stiti sau nu  dar Miranda Kerr e modelul meu preferat....pentru mine ea e ideala....va dati seama are 31 de ani,un copil, 175 cm si 54 kg...
Eu am citit pe un site ca ea nu maninca carne si are un regim alimentar foarte strict.....pe linga toate se mai ocupa cu sportul adica merge la sala in fiecare zi.Pe internet puteti gasi diferite metode de slabire create de ea.Acum nu de mult a aparut colectia noua a marcii "H&M" si in fata acestei colectie era Miranda....voi idee nu aveti ce m-am enervat eu cind am vazut ca in Rusia intr-un ТЦ aceasta colectie a aparut....eu nustiu daca acum mai este ceva din ea deoarece eu cred ca sa vindut totul foarte repede....dar daca este cineva din voi care traieste in Moscova pai ducetiva in ТЦ Метрополис si acolo este buticul H&M pai daca a mai ramas ceva din colectie nu va ginditi mult si cumparati:D Nu pot sa spun ca colectia mi-a placut foarte,foarte mult deoarece e mai mult eleganta dar eu nu prea iubesc haine elegante:D dar oricum sa fost in MC avea sa cumpar ceva:) si nu cred ca avea sa regret:)
Mai jos eu v-am pus colectia si ea nu e foarte mare dar oricum:D

Миранда Керр в каталоге H&M
Миранда Керр в каталоге H&M
Миранда Керр в каталоге H&M
Миранда Керр в каталоге H&M
Миранда Керр в каталоге H&M
Миранда Керр в каталоге H&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu