duminică, 20 aprilie 2014

Хоббит 2: Пустошь Смауга

Salut la toti!
Voi idee nu aveti ce tare mie mi-a placut acest film

Хоббит 2: Пустошь Смауга
are 3 ore,3.....asta ii capet ce mult....si voi idee nu aveti cit e de interesant ii de 100000000
ori mai interesant deci Хоббит 1.....iata eu privind Хоббит 1 mai nu am adormit...avea multe
momente plictisitoare care dupa parerea mea nu trebuiau sa fie dar in Хоббит 2 asa
momente nu au fost...si iata eu nu inteleg cite epizoade o sa mai apara la filmul aceasta?
nustiu cum voi dar eu vreau sa vad cu ce se sfirseste tot...dar ei vad ca nu au de gind sa faca
un sfirsit.....nu de ce toate filmele interesante se termina adica nu se termina.....sfirsitul mereu
e o intriga...si asta pe mn ma enerveaza....
Vreau mai repede sa apara 
Хоббит 3...sa vad daca o sa omoare dragonul cela...
Adica clar ca o sa-l omoare deoarece toate filmele se sfirsec cu bine adica cu exceptia 
romeo and juliet...la acest film sfirsitul e trist.....
Iata unde puteti privi 
Хоббит 2: Пустошь Смауга  ---> http://kinogo.net/3713-xobit-2-2013.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu