luni, 21 aprilie 2014

Ziua de azi

21.04.2014
Azi asa cald e afara undeva +20 C sunt acum in Balti de aceea am iesit sa ma plimb cu o prietena (Nicoleta)...eu daca cintit nu stiam in ce sa ma imbrac deoarece afara era cald si in sorti nu avea sa inghet dar pina la urma m-am imbracat in lasi negri care nu sunt lungi dar asa pe jumate de picior...sus m-am imbracat intr-un maiou si mi-am luat o coftita subtire care se descheie...
Era destul de cald de aceea am cumparat cite o inghetata,un pachet de covrigei si un pachet de pesmeti:D cum fara ei:D
Ne-am plimbat noi undeva 1-2 or...am fost pe la scoala,in parc.....am vb....ea mi-a povestit cum a fost la biserica de Pasti :D si dupa cite am inteles rug nu au facut deoarece scaturile erau ude:D si politia mergea pe strada si se uita:D....
Si iata asa:D








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu