duminică, 27 aprilie 2014

Simbata :D

Salut la toti!
Eu ieri nu am putut sa scriu pe blog deoarece practic de diminiata nu am fost acasa:D de aceea scriu azi:D
Simbata a fost vapshe klassna<3 am iesit cu o prietena sa ne pozam dupa care ne-am plimbat si ne-am mai intilnit cu niste prieteni....
Si caro4 stateam noi pe stadion si acolo era un batrin care ducea niste pachete si eu cu Alla le-am spus la baieti sa se duca sa-l ajute ca ii era greu.....si baietii sau dus....asa ca sa nu uitati din cind in cind sa mai faceti fapte bune <33
Azi deja nu am iesit sa ma plimb dar am facut la un baiat fotosesie si acus iarasi trebuie sa ies sa mai fac la o fata si dupa cred ca o sa plec la fotbal deoarece acasa nu prea am ce face.....
Miine posibil sa ma duc la cimintir si dupa la Balti....o sa vad:D
Asa repede a trecut vacanta.....sper ca vara sa nu treaca chiar asa repede....
Va urez la toti o zi buna si mai folositiva de aceste 2 zile de vacanta <33






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu