marți, 29 aprilie 2014

5 cauze de ce eu nu am prieten :D


Cred ca voi incepe cu ceea ca multi ma intreaba "Liliana tu ai prieten?" si desigur ca eu raspund ca NU deoarece sa avut eu nu avea sa scriu acest post:D LOGIC:D
Si eu iata ma gindeam de ce eu chiar nu am prieten?:D si atunci eu am hotarit sa fac acest post:D
1.Eu mereu stric o relatie,fac ceva ce nu trebuie sau HZ dar o stric....singura nustiu cum se primeste asa.
2.Eu caut un baiat ideal chiar daca stiu ca oameni ideali nu exista.Eu am chiar si o lista de calitati care trebuie sa le aiba un prieten ideal si daca este vre-un baiat care are undeva 75% din acele calitati pai eu pot sa ma intilnesc cu el:D
3.Eu mereu spun ceea ce gindesc si  unor oameni asta nu le place.
4.Eu mereu astept ca baiatul sa faca primul pas,ca el sa scrie primul,ca el sa vb,ca el sa ma intrebe....si posibil din aceasta cauza baiatul crede ca eu nu il plac dar eu il plac:D caro4 voi ati inteles:D
5.Eu sunt foarte geloasa si pot sa ma supar si sa nu mai vb cu acel baiat niciodata in viata fara ca sa discut si ca el sa imi explice situatia.....
Eu as mai putea continua aceasta lista dar cred ca ajunge:D.Cu mine e foarte greu deoarece la mn repede se schimba dispozitia si se mai intimpla sa vreu ceva dar singura sa nu stiu ce dar asa sunt eu si baiatul cu care eu cindva o sa ma intilnesc o sa trebuiasca sa ma accepte pe mine asa cum eu sunt cu toate viciile mele si cu toate calitatile))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu