duminică, 13 aprilie 2014

Ziua de azi:)

Buna la toti!:D
Azi eu trebuia sa plec la un casting din Singerei dar nu m-am dus deoarece am intirziat la autobuz si ......
mi-am facut eu asa machiaj,mi-am indreptat parul....ei nu e nimic eu sunt optimista asa ca am luat frumusel si am mincat si dupa nu aveam ce face si am scris pe ask ca cei care doresc sa vb cu mn pe skype sa ma sune...si c-am de la ora 13 pina la 15 deja vb cu citeva fete in grup:D si serios iata imi place sa comunic cu niste persoane pe care nu le cunosc deoarece e o intriga in ele....sunt asa pozitive mai ales Lena :D mereu cu zimbetul pe fata:D si in general toate fetele cu care am vorbit sunt asa prietenoase si fiecare din ele sunt atit de diferite...
Iata Valeria pare de la prima vedere o fata desteapta,vorbeste frumos si mi se pare ca putin rusinoasca....
Nastea la fel e timida,prietenoasa si pare a fi o fata de treaba...
Andreea e prietenoasa,pozitiva si timida....
Sunt niste fete foarte bune si frumoase si chiar ma bucur ca am facut cunostinta cu ele....
Cred ca eu mai des o sa vb pe skype ca asa de obicei pe sk vb numai cu mama si tata:D sau cu niste rude:D sau cu citeva prietene care sunt de la mn din scoala:D
Cred ca mai tirziu o sa ma uit la un film la care am inceput ieri sa ma uit dar nu m-am uitat pina la urma deoarece trebuia sa plec la o prietena sa ii fac parul cret:D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu