marți, 1 aprilie 2014

5 outfituri de primavara/vara:)

Nustiu de ce dar eu m-am gindit ca de mult nu am mai pus eu cu ce ma imbrac si in general despre haine si cum le combin de aceea am luat si am facut 5 outfituri simple....
Primul maiou mie imi place deoarece pe el scrie New York si acesta e orasul meu preferat :D stati ca mi-am amintit numai ce o gluma si azi ca de 1 aprilie trebuie sa v-o spun:D poate cineva a mai auzito:D
Deci se urca un om in taxi si ii spune lu sofer ca mai vrea in America:D dar soferu tipa il intreaba:Da ce ati mai fost?:D si el raspunde ca:Nu am fost dar am mai vrut:D ap iata asa si eu:D
Al doilea maiou nu e lung...dar e foarte dragut,pe el scrie nustiu ce dar indiferent ce principalul ca imi place:D
Al treilea maiou eu l-am cumparat de Pasti deoarece cind l-am vazut pai mi-a amintit de aceasta sarbatoare si am hotarit sa il cumpar:D
Al patrulea mi-a placut deoarece pe el e Madona:D si mie imi plac citeva cintece de a ai:D maioul costa destul de scump dar nu-i numic:D perejivu:D
Al cincilea e un top:D  l-am cumparat deoarece se potriveste cu sortii mei  si se mai potriveste cu sorti albi si roz si albastri de aceea eu nu regret ca am cumparat acest top:D aaa da si eu mai am unu fix asa numai ca marimea ii L:D asa sa intimplat ca eu am cumparat L dar L imi este mare de aceea am mai cumparat si S:D asa ca daca cineva vrea asa un maiou eu il vind cu 150 lei deoarece mie 2 maiouri la fel nu imi trebuiesc:D daca cineva doreste sa il cumpere pai scriti mie pe odnok http://www.odnoklassniki.ru/liliops si eu il vind doar la cei din Balti:) sau care poate veni in Balti si sa il ia:)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu