marți, 29 aprilie 2014

Stilul meu?

 Dupa cum stiti eu am asa un proiect pe blog care poarta denumirea de "Ce cred eu despre stilul tau" si iata ca eu am vrut ca in acest post eu sa scriu despre stilul meu:D stiu asta e putin straniu sau poate nu dar oricum cred ca o sa va fie interesant si poate ca o sa aflati ceva nou despre mine.
Iata eu am observat ca la mn gusturile vestimentare se schimb foarte des....de exemplu eu cu 2 ani in urma iubeam sorti cu talia joasa acum eu iubesc sorti cu talia inalta si la pantaloni e aceeasi poveste.Inainte eu de fel nu iubeam topuri dar maiouri lungi,insa acum eu pur si simplu ador,iubesc si sunt gata sa port numai topuri(vara desigur).Eu nu cred ca asta e legat de ceea ce e in moda deoarece eu mereu cumpar ceea ce imi place dar nu ceea ce cumpara toti si daca eu nu o sa imi cumpara pai nu voi fi in rind cu moda sau ceva de genu.In ultimul timp eu prefer mai mult culorile aprinse (neon) si mai ales vara eu mereu caut niste maiouri care sa fie cu multe culori si ca la mine sa nu fie la nimeni deoarece eu nu iubesc cind cineva isi cumpara haine fix ca la mn sau eu sa am ca la cineva....eu cred ca asta e ceva normal deoarece fiecare din noi vrea sa fie unic.
Inca un factor despre stilul meu e ca eu foarte rar cumpar haine din Moldova deoarece majoritatea le cumpar de la Moscova si asta nu e "pafos" sau ceva de genu pur si simplu eu am spus odata ca eu nu iubesc ca cineva sa aiba haine ca la mine si de aceea majoritatea le cumpar din Moscova.Multi m-au mai intrebat care firme de haine sunt preferatele mele si mai jos eu v-am facut o lista:
1.H&M
2.TOPSHOP
3.New Look
4.Bershka
5.Mango
6.Zara
7.Forever 21
8.Acne
9.Pull&Bear
10.GAP
...
Deci parerea mea despre stilul meu e una pozitiva:D adica mie imi place cum eu ma imbrac si cum combin hainele de aceea cred ca cu asta o sa termin acest post:D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu