miercuri, 2 aprilie 2014

Ochelari originali:D

Stiti stateam eu azi pe un site rus unde poti sa dai comanda si acolo totul e original.... si am intrat eu sa vad chiar cit costa o pereche de ochelari Rey Ban original si cind am vazut pretul pai am spus: "Liliana iesi frumusel de pe acest site ca aici sunt niste preturi turbate":D 7000 de rub:D o pereche de ochelari:D pffff eu mai bine imi cumpar 2 perechi de Converse originali:D decit Rey Ban:D oricum nu face sa iti cumperi deoarece nimeni nu o sa isi dee seama ca ei costa atita .... dar stati ca 7000 de rub. e nimic pe linga pretul care o sa vi-l spun acum:D 13 490 rub. o pereche de ochelari de la firma Marc Jacobs....:D asta e 5000 de lei o pereche de ochelari:D Stiti poate cind voi imbogati eu si nu oi avea ce face cu banii poate si o sa imi cumpar o pereche de ochelari de acestea dar pina cind asta nu se va intimpla cu siguranta:D
Rey Ban original - http://www.lamoda.ru/p/ra149dubjt07/accs-rayban-ochkisolncezashchitnye/?rec_name=rnd_recommendations&rec_place=category

Marc Jacobs original - 
http://www.lamoda.ru/p/ma298dwaeq16/accs-marcjacobs-ochki/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu