joi, 10 aprilie 2014

Дивергент 2014

Salut la toti!
Azi eu am privit  un film foarte interesant care se numeste "Дивергент".
Eu pot sa va spun doar ca merita privit deoarece e ceva fantastic iar filmele fantastice mereu sunt interesante....
Unica ce nu mi-a placut este sfirsitul....iata dc mereu se sfirseste filmul cu ceva ce nu ar trebui sa fie sfirsit....au facut exact ca in "голодные игры"....si pe mn ma enerveaza asa ceva deoarece o sa trebuiasca sa mai astept un an pina va aparea " Дивергент 2" si atunci voi sti ce sa intimplat mai departe....
Dar asa in general filmul e bun.....
Mai jos am pus o descriere a filmului de pe wikipedia...
Evoluție de pe Pământ în viitor, in orasul Chicago. Toti adolescenti in varsta de 16 ani, sunt nevoiti sa alege una dintre cele cinci facțiuni și să se alăture ei pentru o viață întreagă. Fiecare facțiune reprezintă o anumită calitate: Sinceritate, Renunțarea, curaj, prietenie si Burse. Eroina principală Beatrice decide să înceapă Curajul....

Iata aici puteti privi filmul -->http://kinogo.net/4687-divergent-2014.html


Treiler:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu