sâmbătă, 12 aprilie 2014

Ce poti face in weekend cind afara ploua?

Buna la toti!
Stateam iata si ma gindeam....ce poti sa faci in zilele de weekend inafara de sa te uiti la seriale sau la filme....iata eu serios nu stiu...mereu cind vine simbata sau duminica eu stiu ca trebuie sa ma duc la magazin sa imi cumpar ceva ce pot sa maninc si sa ma uit la filme:D si de obicei eu cumpar chipsuri si pesmeti:D
Da eu stiu ca ele au multe Euri si nu  e bine sa le maninci dar eu sunt ca un om drogat:D nu pot eu sa nu le maninc:D pot sa nu le maninc o saptamina sau doua sau trei chiar dar daca imi vine intr-o zi sa ma uit la un film pai nu pot sa nu le cumpar:D Eu am spus ca de azi inainte nu o sa cumpar pesmeti dar bomboane  Tofix :D ca tot imi plac:D
Si am inceput eu vorba cu "Ce poti sa faci in weekend" , poti sa faci foarte multe lucruri insa cind afara ploua si ii frig pai nu poti sa faci chiar asa mult....eu iubesc primavara numai de aceea ca dupa ea vine vara,vine caldura:D,vine vacanta si in cazul meu si examenele :(( dar dupa examene oricum vine vacanta:D
Deci mai jos am facut o lista cu "Ce poti face in 
weekend cind afara ploua"
1.Sa te joci in carti de jucat cu parintii,buneii sau frati/surori.
2.Sa privesti filme,seriale...
3.Sa citesti o carte:D
4.Sa faci ordine in camera ta:D
5.Sa citesti blogul meu:D
6.Sa iti faci poze in casa
7.Sa numeri pina la 300 in gind:D
8.Sa vb cu cineva pe skype
9.Sa faci temele pe luni
10.Sa adaugi poze pe tumblr:D
Poate ca daca ma mai gindeam mai gaseam si alt ceva ce mai poti sa faci:D dar de obicei asta fac eu cind afara ploua in 
weekend:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu