vineri, 18 aprilie 2014

need for speed world online

Salut la toti!
Azi eu foarte fericita ca ii vineri si avem o saptamina vacanta am venit acasa si m-am pus sa privesc un film care se numeste Need for Speed: Жажда скорости....pot sa spun ca filmu e foarte klassnii si eu ii dau nota 10<3 Si eu mi-am adus aminte de copilarie:D cind jucam in NFS :D si nu aveam ce face si azi mi-am scos joaca:D chiar daca sunt fata eu mereu am iubit jocuri pentru baieti:D am jucat si counter strike 1.6 si need for speed world :D si point blank:D eu is asa om care iubeste aventura,viteza mare....:D Cine din fete vrea sa isi scoata NFS si sa joace cu mn iata de unde o puteti descarca https://world.needforspeed.com/home?lang=ru acolo in partea dreapta scrie cu verde играть сейчас бесплатно dati pe el si inregistrativa dupa care o sa va apara instalatia:D Joaca la mine sa instalat undeva vre-o jumate de ora..... Cei care nu stiu skupe-ul meu iata-l "liliana_liliana28" sunatima si o sa jucam impreuna:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu