duminică, 6 aprilie 2014

В стиле джейн

Salut la toti!
Ieri dupa ce am scris postul cu "Serialele preferate" care eu deja am terminat sa le privesc am inteles ca eu trebuie sa caut alt serial care imi va placea si atunci eu am dat de "В стиле джейн"Serialul e despre moda,despre adolescenti de aceea e un serial ideal pentru toate fetele care citesc blog-ul meu:D
Am inceput eu sa-l privesc ieri si azi deja sunt la seria a 8:D
Dupa cite am inteles acest serial are doar un sezon si asta e foarte rau deoarece eu un sezon in 3-4 zile il termin de  vizionat:D si asta inseamna ca o sa trebuiasca deja alt serial sa caut....asa ca daca cineva mai stie niste seriale interesante despre adolescenti scriti mie pe ask:)
http://seasonvar.ru/serial-3684-V_stile_Dzhejn.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu