joi, 1 mai 2014

Ce mai nou la mine:D

Salut la toti!
Stiu ca in ultimul timp rar am pus pe blog dar credetima ca am fost putin ocupata ca am facut vre-o 6 fotosesii si aproape in fiecare zi cite 1-2....aveam multe poze de redactat si asta ia timp si inca cind trimit pozele pe skype pai internetul imi merge greu....asa ca sa ma scuzati:D o sa ma stradui sa scriu mai des dar asta depinde de cit timp liber voi avea.
Azi am inceput sa ma uit la un film(ce film o sa va spun in alt post) si nu m-am uitat pina la urma deoarece trebuia sa plec sa fac o fotosesie si dupa ce am venit am redactat citeva poze dupa care am mincat si acum vreau sa ma uit mai departe la film dar cred ca o sa ma uit ma tirziu deoarece vreau sa mai scriu si pe blog.
Miine o sa plec la Balti ca vreau sa vad ce haine au mai adus in Elite 2 poate o sa imi cumpar ceva daca o sa imi placa.Acum vad ca majoritatea isi cumpara rochii de vara....dar eu daca cinstit nu vreau rochie deoarece nu le iubesc eu si gata:D iata fustele le ador dar rochiile le urasc:D
Ieri cu mama am dat comanda de niste haine de la Bershka si cred ca duminica sau simbata mama se va duce in magazin si le va lua iar la sfirsitul lui mai cind o sa vina acasa o sa mi le aduca:)
Majoritatea din hainele de care am dat comanda eu am pus in acest post http://beauty-lc.blogspot.com/2014/04/bershka.html si inca am mai dat comanda de un fel de sorti care nu sunt cu talia inalta dar vin in stil boyfriend si la ei am ales un top cu flagul americii....caro4 astept cu nerabdare sa mi le aduca<33






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu