joi, 22 mai 2014

Fashion is my passion #1Summer

Salut la toti!
Dupa 2 zile eu am revenit cu un nou proiec care va purta denumirea de "Fashion is my passion" si acest proiec va aparea o data in luna.
Ce prezinta proiectul?
La multi le este interesant cind eu scriu despre moda si ce haine imi plac mie.Eu de fapt nu pot sa spun ca ma pricep in moda deoarece eu ma imbrac mereu asa cum imi place si dupa eu inteleg ca gusturile mele se schimba odata cu moda asta inseamna ca eu ma imbrac dupa moda,dar in acelasi timp eu nu stiu ca haina aceasta e la moda :D caro4 sper ca ati inteles voi ce am vrut eu sa spun:D
Deci acest proiec va fi unul despre moda:D
Uneori eu o sa va scriu pe ask sa imi trimiteti haine care va plac si eu o sa ma uit si o sa caut pe net daca aceasta haina e in moda si o sa scriu aici pe blog despre ea.
Uneori eu o sa scriu pur si simplu despre ce e acum in moda,ce ochelari,sorti,maiouri,fuste...
La acest proiect eu o sa scriu mai multe lucruri si sper sa va fie interesant:)
Prima haina despre care voi scrie pe blog am ales-o eu fara sa stiu ce firma e si daca e in moda sau nu:D

Eu nu stiu de ce,dar acesti pantaloni mi-au placut foarte mult:D si eu ma gindesc ca ei trebuiau sa fie nu pantaloni,dar sorti si s-ar asorta cu multe maiouri si in general asa sorti ar merge cu aproape orice maiou.
Dupa parerea mea asa tip de pantaloni sunt in moda deoarece dupa cum am inteles eu si dupa cite am vazut pe net culorile aprinse sunt in moda vara aceasta si vara trecuta tot a fost.Acesti pantaloni sunt gen Hippy si sunt de la firma Boohoo si costa 55$ asa ca daca cineva vrea sa isi cumpere adica sa isi dee comanda de asa pantaloni iata de unde ii puteti comanda http://www.boohoo.com/usa/clothing/jeans/icat/jeansdenim/fashion-denim/abigail-all-over-tie-dye-print-jeans/invt/azz33380

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu