marți, 13 mai 2014

5 locuri care eu visez sa le vizitez:)

Salut la toti!
Eu am hotarit ca azi sa fac asa un post unde va voi spune si arata 5 locuri care eu pur si simplu visez sa le vizitez si daca eu in viitor voi mai scrie pe blog pai o sa vedem care din locurile enumerate mai jos eu am avut posibilitatea sa le vizitez.

1.Cred ca voi incepe cu asa un loc de care voi posibil ati auzit sau ati vazut poze cu el si anume cu statuia Cristo Redentor care se afla in Rio de Janeiro si eu de ceva timp tot privesc poze pe tumblr cu locul acela linga statue unde te poti urca si poti vedea tot orasul si daca cinstit eu foarte tare invidiez oamenii care traiesc in  Rio de Janeiro deoarece acolo e atit de frumos si mereu cald si bine....cred ca daca m-ar intreba cineva "Liliana unde ai vrea sa locuiesti tot restul vietii tale?" eu fara sa ma gindesc as raspunde ca in Rio de Janeiro si nici nu stiti cum il intilnesc acolo pe Vin Diesel:D

5981-000089


2.Al doilea loc care eu visez sa-l vizitez este Times Square care se afla in New York.
In general daca sa luam orasul acesta New York pai eu cred ca as putea face o lista aparte cu ce locuri as vizita din acest oras deoarece sunt o multimea dea locuri frumoase in New York ca de exemplu statuia Libertatii sau Park Avenue si multe alte locuri....
Sensory Overload in Times Square - The Neon Heart of Manhattan, New York
the-statue-of-liberty
park_ave_portrait.jpg

3.Al treilea loc care eu vreau sa-l vizitez este Colosseum care se afla la Roma adica in Italia si in general in Italia sunt atitea locuri frumoase....
File:Colosseum in Rome, Italy - April 2007.jpg

4.Al patrulea loc este London Eye si Big Ben eu le-am pus impreuna deoarece sunt din acelasi oras si nu are sens sa pun la alt punct.Aceste doua locuri se afla la Londra in Maria Britaniei (Anglia) si eu am inceput sa vreau sa plec in Londra cind am auzit ca acolo este cel mai mare magazin TOPSHOP si dupa cum stiti eu ador aceasta firma<3 asa ca cred ca eu la acest punct trebuia in primul rind sa pun magazinul TOPSHOP:D "tipic Liliana":D
File:Big Ben .jpg
Topshop Oxford Circus

5.Al cincilea loc este Los Angeles Beach :D eu nu stiu la ce vati gindit voi acum dar nu e aia:D
Los Angeles Beach asa se numeste o plaja din LA cum este si Miami Beach asa ca nu va ginditi la prostii:D
In LA  ca si in New York sau Londra eu as vizita mai multe locuri dar aici v-am pus cea mai principala:D da,da Liliana iubeste sa stea si sa se bronzeze pe plaja:D eu in general iubesc caldura si apa asa ca degraba e ziua mea si un cadou perfect ar fi sa imi cumparatri o insula:D care va fi a mea si eu acolo voi invita pe toti prietenii si caro4 o sa ne distram acolo:D adica eu si pe voi o sa va chem<3 :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu